1. Co może dać mi współpraca z V4B?
Z doświadczenia wiemy, że dobrze policzony biznes zapewnia bezpieczeństwo i motywację do rozwoju.
Analizując dane finansowe w czasie rzeczywistym można podejmować trafne decyzje nie czekając na zamknięcie miesiąca i informacje z księgowości. Jesteśmy dumni, że w prosty i intuicyjny sposób dostarczamy naszym klientom radość z prowadzenia firmy, bo z usługą V4B każdego stać na większy zysk!
2. Jak skorzystać z usługi dla gastronomii?
Gastronomia to nasze oczko w głowie. Zajmujemy się nią już od ponad 20 lat i obserwujemy szybko zachodzące zmiany. Aby dobrze prowadzić rentowny biznes trzeba znać się nie tylko na branży, ale również mieć podstawy ekonomii, marketingu i prężnie działający dział personalny. To właśnie, dlatego nasz system jest tak wszechstronny i pomaga przedsiębiorcom w każdym z tych aspektów. Możesz do nas zadzwonić, napisać lub wysłać swój adres email tutaj.
3. Czy tylko gastronomia?
Nie. Działamy w szeroko pojętej i branży budowlanej, gdzie klienci analizują rentowność projektów, które mogą trwać kilka miesięcy. Oczywiście w prosty sposób badają swój wynik miesięczny nawet jeżeli on nie dobiegł jeszcze końca. Elastyczność naszego systemu pozwala z łatwością dołączyć podmioty z branży fryzjersko-kosmetycznej czy medycznej, jak również sklepy i hurtownie.
4. Ile kosztuje usługa?
Pakiety zaczynają się już od 50zł netto/mc. Najczęściej wybieranym jest jednak pakiet analiz finansowych w czasie rzeczywistym wraz z rozliczeniem kadr i należności z kontrahentami co kosztuje 390zł netto/mc. Niemniej jednak zajmujemy się kompleksowo biznesem, dlatego każdy przedsiębiorca może wybrać zakres, który jest mu aktualnie potrzebny. Nie musisz korzystać ze wszystkich modułów, ale jeśli będzie taka potrzeba, można je szybko dołączyć. Koszt usługi jest uzależniony od ilości wykorzystywanych modułów. W wielu przypadkach działamy elastycznie i przygotowujemy nowe rozwiązania dla wymagających klientów. Koszty takich usług są ustalane indywidualnie podczas omawiania potrzeb klienta.
5. Jak często muszę wysyłać skany faktur? Czy mogę to robić raz w miesiącu?
Codzienne wysyłanie dokumentów gwarantuje monitorowanie Twojego biznesu na bieżąco - a przecież o to chodzi. Z naszego doświadczenia wynika, że codzienne wysyłanie dokumentów zajmuje pracownikom znacznie mniej czasu i jest wyjątkowo proste do wykonania. Monitorujesz swój biznes codziennie, znasz swoje zobowiązania i koszty pracy oraz znasz odpowiedź na pytanie gdzie są Twoje pieniądze.
6. Co zrobić jak coś się "wykrzaczy"? Czy macie help desk?
Po prostu zadzwoń na nasz numer serwisowy +48 729-002-259, na pewno od razu pomożemy.
Dodatkowo każde wdrożenie systemu opiera się na naszej sprawdzonej ścieżce rozwiązywania problemów technicznych. Materiały są udostępnianie i omawiane w procesie instalowania usługi. W przypadku wystąpienia problemu należy skorzystać z zaproponowanych rozwiązań a w wyjątkowo trudnych przypadkach prosimy o kontakt z opiekunem - pracownikiem V4B.
7. Proponowanych funkcji jest tak dużo, że na pewno się pogubię - czy zapewniacie szkolenie?
To prawda, że system ma wiele funkcji, jednak w trakcie wdrożenia nasz pracownik jest do dyspozycji klienta i cierpliwie odpowiada na pytania i wyjaśnia wszystkie wątpliwości. Klienci mogą polegać na naszym dwudziestoletnim doświadczeniu.
8. Jak mogę umówić się na prezentacje systemu?
Wystarczy, że zadzwonisz pod nr +48 729-002-259 i tonowo wybierzesz nr 1. Od razu odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.