- Strona główna -
- Szkolenie
3 godzinne konsultacje online z zakresu prowadzenia restauracji.
Korzyści ze szkolenia:
Tylko skuteczne narzędzia zwiększające obroty i zyski przekazane podczas trzech intensywnych godzin szkoleniowych w formie Wideokonferencji.
Program szkolenia powstanie po szczegółowym audycie telefonicznym.
Platforma dodatkowo umożliwia wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.
To co liczy się dla nas, to indywidualne podejście.
DLACZEGO WIDEOKONFERENCJA?
W związku z obecną sytuacją z korona wirusem, chcąc zapewnić Państwu najwyższe bezpieczeństwo.
Jesteśmy przekonani, iż zaplanowany materiał szkoleniowy pozwoli Państwu wprowadzić szereg korzystnych zmian, a forma przekazu jest równie skuteczna jak przy tradycyjnych szkoleniach.
Platforma, przez którą poprowadzimy szkolenie nie ma wielkich wymagań jeżeli chodzi o szybkość połączenia internetowego, jednakże w przypadku niewystarczających możliwości technologicznych uczestnik może podłączyć się telefonicznie do prowadzącego webinarium.
Link do „pokoju” szkolenia, przez który poprowadzimy Webinarium, zostanie do Państwa wysłany 2 dni przed szkoleniem.
Szkolenie poprowadzi Agnieszka Szmit lub Paweł Gruba. Wskazanie trenera nastąpi po przeprowadzonym audycie telefonicznym.
PONIŻEJ PRZYKŁADOWE PROGRAMY SZKOLENIA:
Żelazne fundamenty punktów usługowych:
– Określenie misji, wizji i wartości firmy.
– Tworzenie standardów
– Tworzenie struktur organizacyjnych
Elementarz procedur, który mają dobrze prosperujące punkty usługowe:
– Analiza menu pod kątem sezonowości i koniecznych zmian, aby świadomie kształtować food cost.
– Jak wyznaczać pozycje w menu, które należy sprzedawać z podwójną siłą?
– Jak przygotować efektywne karty techniczne pozycji w menu, które staną się „biblią dla skutecznych sprzedawców- kelnerów” – ćwiczenia na Twoim przykładzie.
– Check listy na otwarcie i zamknięcie restauracji w praktyce- ćwiczenia na Twoim przykładzie.
Jak z sukcesem rekrutować i wdrożyć pracownika:
– Plan wdrożenia pracownika, uwzględniający wykres ganta na Twoim przykładzie.
– Nauka jak prowadzić skuteczne rozmowy kwalifikacyjne.
– Identyfikacja oraz rozwijanie talentów.
Jak wyszkolić i zmotywować pracownika do efektywnej współpracy?
Codzienne rytuały właściciela/managera/ szefa kuchni przybliżające do sukcesu Twój biznes:
– System prowizyjno-motywacyjny na Twoim przykładzie.
– Efekt WOW, który wypozycjonuje Twoją restaurację, a zrobisz to dzięki ludziom, którzy obecnie są już zatrudnieni.
– Codzienna odrawa jako gwarancja powtarzalności i przestrzegania odgórnie ustalonych norm.
Zadowolenie Gości Twoim najwyższym priorytetem:
– 8 procesów, które świadomie i podświadomie wpływają na ocenę Gości.
– Jak odpowiadać na negatywne informacje o Twojej restauracji w internecie- ćwiczenia na Twoim przykładzie.
– Scenki z trudnymi / wymagającymi gośćmi- ćwiczenia.
– Ważność Gościa w tak zwanej „tabace” czyli przykład jak powinna zachować się obsługa w ograniczonym składzie.
– Schemat rozmowy telefonicznej z Gościem- ćwiczenia.
– Jak wpłynąć na gości, aby pozostawili pozytywną opinię w internecie w trakcie lub zaraz po wizycie- ćwiczenia.
Plan wydarzeń i promocji marketingowych w ciągu roku, który pomoże Ci pozyskać więcej stałych Gości:
– Action plan na przykładowe, powtarzalne wydarzenia w roku- czyli wyćwiczony kalendarz imprez, który w odpowiednim czasie wypromujesz w mediach społecznościowych.
– Przykładowe posty na Facebooku i Instagramie, które zbudują Twoją przewagę.
Kontroling powyższych kroków:
– Jak kontrolować biznes pod względem jakości Twojej obsługi i całego lokalu? Czyli tajemniczy klient w praktyce- ćwiczenia.
Nasze doświadczenie oparte na prowadzeniu ponad 200 restauracji jako manager zewnętrzny, latach doświadczeń pozwala nam, aby wiedzę, którą codziennie zdobywamy przekazać innym Właścicielom czy Menadżerom.
SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:
Termin szkolenia ustalimy po konsultacji telefonicznej.
Link do „pokoju webinarium” wyślemy 2 dni przed szkoleniem.
CENA:
– 1000zł netto / firma / 3 godziny szkolenia online
Pliki do pobrania
Prowadzący szkolenie
Manager / V4B.pl
Manager / V4B.pl