Vision For Business logo

Indywidualne, dwudniowe szkolenie z zakresu prowadzenia restauracji u Klienta.

Korzyści ze szkolenia:

 

Tylko skuteczne narzędzia zwiększające obroty i zyski przekazane podczas dwudniowego szkolenia we wskazanym miejscu na terenie Polski.

Program szkolenia powstanie po szczegółowym audycie telefonicznym.
Dodatkowo forma prowadzenia zajęć, w postaci intensywnych ćwiczeń na Twoich i zaproponowanych przykładach, pozwoli Ci szybko zaimplementować zdobytą wiedzę.
To co liczy się dla nas, to indywidualne podejście.  

 

Szkolenie poprowadzi Agnieszka Szmit lub Paweł Gruba. Wskazanie trenera nastąpi po przeprowadzonym audycie telefonicznym.

 

 

PONIŻEJ PRZYKŁADOWE PROGRAMY SZKOLENIA:

 

Żelazne fundamenty punktów usługowych:
– Określenie misji, wizji i wartości firmy.
– Tworzenie standardów
– Tworzenie struktur organizacyjnych

 

Elementarz procedur, który mają dobrze prosperujące punkty usługowe:
– Analiza menu pod kątem sezonowości i koniecznych zmian, aby świadomie kształtować food cost.
– Jak wyznaczać pozycje w menu, które należy sprzedawać z podwójną siłą?
– Jak przygotować efektywne karty techniczne pozycji w menu, które staną się „biblią dla skutecznych sprzedawców- kelnerów” – ćwiczenia na Twoim przykładzie.
– Check listy na otwarcie i zamknięcie restauracji w praktyce- ćwiczenia na Twoim przykładzie.

 

Jak z sukcesem rekrutować i wdrożyć pracownika:
– Plan wdrożenia pracownika, uwzględniający wykres ganta na Twoim przykładzie.
– Nauka jak prowadzić skuteczne rozmowy kwalifikacyjne.
– Identyfikacja oraz rozwijanie talentów.

 

Jak wyszkolić i zmotywować pracownika do efektywnej współpracy?
Codzienne rytuały właściciela/managera/ szefa kuchni przybliżające do sukcesu Twój biznes:

– System prowizyjno-motywacyjny na Twoim przykładzie.
– Efekt WOW, który wypozycjonuje Twoją restaurację, a zrobisz to dzięki ludziom, którzy obecnie są już zatrudnieni.
– Codzienna odrawa jako gwarancja powtarzalności i przestrzegania  odgórnie ustalonych norm.

 

Zadowolenie Gości Twoim najwyższym priorytetem:
– 8 procesów, które świadomie i podświadomie wpływają na ocenę Gości.
– Jak odpowiadać na negatywne informacje o Twojej restauracji w internecie- ćwiczenia na Twoim przykładzie.
– Scenki z trudnymi / wymagającymi gośćmi- ćwiczenia.
– Ważność Gościa w tak zwanej „tabace” czyli przykład jak powinna zachować się obsługa w ograniczonym składzie.
– Schemat rozmowy telefonicznej z Gościem- ćwiczenia.
– Jak wpłynąć na gości, aby pozostawili pozytywną opinię w internecie w trakcie lub zaraz po wizycie- ćwiczenia.

 

Plan wydarzeń i promocji marketingowych w ciągu roku, który pomoże Ci pozyskać więcej stałych Gości:
– Action plan na przykładowe, powtarzalne wydarzenia w roku- czyli wyćwiczony kalendarz imprez, który w odpowiednim czasie wypromujesz w mediach społecznościowych.
– Przykładowe posty na Facebooku i Instagramie, które zbudują Twoją przewagę.

 

Kontroling powyższych kroków:
– Jak kontrolować biznes pod względem jakości Twojej obsługi i całego lokalu? Czyli tajemniczy klient w praktyce- ćwiczenia.

 

Nasze doświadczenie oparte na prowadzeniu ponad 200 restauracji jako manager zewnętrzny, latach doświadczeń pozwala nam, aby wiedzę, którą codziennie zdobywamy przekazać innym Właścicielom czy Menadżerom.

 

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:

Termin szkolenia ustalimy po konsultacji telefonicznej.

 

CENA:

– 7000zł netto / firma / do 15 osób na szkoleniu

Pliki do pobrania

Program szkolenia
Koszt:
7 000,00 netto
Ilość miejsc:
2 miejsca

Prowadzący szkolenie

Paweł Gruba
Manager / V4B.pl
Agnieszka Szmit
Manager / V4B.pl

Wyślij do nas wiadomość:

kontakt@v4b.pl

Lub
Skorzystaj z formularza

Lub

Zadzwoń
+48 729 002 259

Formularz kontaktowy