Vision For Business logo

Szkolenia dofinansowane do 100% dla managerów, kucharzy i kelnerów.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, a odezwiemy się czy i w jakim zakresie możemy przeprowadzić dla Państwa szkolenia  i uszyć je na miarę.

 

PONIŻEJ PRZYKŁADOWE PROGRAMY SZKOLENIA:

 

Żelazne fundamenty punktów usługowych:
– Określenie misji, wizji i wartości firmy.
– Tworzenie standardów
– Tworzenie struktur organizacyjnych

 

Elementarz procedur, który mają dobrze prosperujące punkty usługowe:
– Analiza menu pod kątem sezonowości i koniecznych zmian, aby świadomie kształtować food cost.
– Jak wyznaczać pozycje w menu, które należy sprzedawać z podwójną siłą?
– Jak przygotować efektywne karty techniczne pozycji w menu, które staną się „biblią dla skutecznych sprzedawców- kelnerów” – ćwiczenia na Twoim przykładzie.
– Check listy na otwarcie i zamknięcie restauracji w praktyce- ćwiczenia na Twoim przykładzie.

 

Jak z sukcesem rekrutować i wdrożyć pracownika:
– Plan wdrożenia pracownika, uwzględniający wykres ganta na Twoim przykładzie.
– Nauka jak prowadzić skuteczne rozmowy kwalifikacyjne.
– Identyfikacja oraz rozwijanie talentów.

 

Jak wyszkolić i zmotywować pracownika do efektywnej współpracy?
Codzienne rytuały właściciela/managera/ szefa kuchni przybliżające do sukcesu Twój biznes:

– System prowizyjno-motywacyjny na Twoim przykładzie.
– Efekt WOW, który wypozycjonuje Twoją restaurację, a zrobisz to dzięki ludziom, którzy obecnie są już zatrudnieni.
– Codzienna odrawa jako gwarancja powtarzalności i przestrzegania  odgórnie ustalonych norm.

 

Zadowolenie Gości Twoim najwyższym priorytetem:
– 8 procesów, które świadomie i podświadomie wpływają na ocenę Gości.
– Jak odpowiadać na negatywne informacje o Twojej restauracji w internecie- ćwiczenia na Twoim przykładzie.
– Scenki z trudnymi / wymagającymi gośćmi- ćwiczenia.
– Ważność Gościa w tak zwanej „tabace” czyli przykład jak powinna zachować się obsługa w ograniczonym składzie.
– Schemat rozmowy telefonicznej z Gościem- ćwiczenia.
– Jak wpłynąć na gości, aby pozostawili pozytywną opinię w internecie w trakcie lub zaraz po wizycie- ćwiczenia.

 

Plan wydarzeń i promocji marketingowych w ciągu roku, który pomoże Ci pozyskać więcej stałych Gości:
– Action plan na przykładowe, powtarzalne wydarzenia w roku- czyli wyćwiczony kalendarz imprez, który w odpowiednim czasie wypromujesz w mediach społecznościowych.
– Przykładowe posty na Facebooku i Instagramie, które zbudują Twoją przewagę.

 

Kontroling powyższych kroków:
– Jak kontrolować biznes pod względem jakości Twojej obsługi i całego lokalu? Czyli tajemniczy klient w praktyce- ćwiczenia.

 

Nasze doświadczenie oparte na prowadzeniu ponad 200 restauracji jako manager zewnętrzny, latach doświadczeń pozwala nam, aby wiedzę, którą codziennie zdobywamy przekazać innym Właścicielom czy Menadżerom.

 

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:

Termin szkolenia ustalimy po konsultacji telefonicznej.

 

CENA:

– Szkolenie dofinansowane nawet w 100%

Zapisz się na szkolenie

Pliki do pobrania

Program szkolenia
Koszt:
0,00 netto
Ilość miejsc:
38 miejsc

Prowadzący szkolenie

Paweł Gruba
Manager / V4B.pl
Agnieszka Szmit
Manager / V4B.pl
Michał Iwaniuk
Cukiernik / Mazovia Patisserie
Krzysztof Małocha
Szef kuchni

Wyślij do nas wiadomość:

 

szkolenia@v4b.pl

 

Lub
Skorzystaj z formularza

Formularz kontaktowy

    Nie przechowujemy i nie wykorzystujemy danych osobowych do celów innych niż bezpośredni kontakt w sprawach określonych w powyższym formularzu. Zapoznaj się z polityką prywatności

    SPRAWDŹ